Vecka 37

Sista månaden med magen nu. Idag går jag alltså in i vecka 37 (36+0), i slutet av denna veckan räknas graviditeten som fullgången. Det låter bra i mina öron, bebis är färdigbakad och jag är jätteredo!

Jag har alltid sagt att jag mått oförskämt bra under min graviditet, jag har verkligen njutit och älskat min bebismage. Visst har jag åkt på en och annan krämpa, för att inte tala om alla de där veckorna i början med extremt illamående och kräkningar, men det är sådant jag räknat med.
Men nu. Nu är jag så hiskeligt less på min tunga, vätskefyllda kropp. Minsta lilla rörelse är smärtsam. Jag har åkt på symptomer jag inte ens visste existerade.

Nej du, lilla bebis. Det är dags att komma ut nu, tycker jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: