Hejdå hårsnodd

Idag tog vi även en liten promenad i vår extremt snötäckta stad. Helt ärligt, nu räcker det väl ändå med snö? Det faller ner mer, mer. Hela tiden.

Hade fått presentkort på D&D av svärmor i julklapp så nyttjade det litet. Köpte bland annat jeansleggings. Är nämligen väldigt less på att bara ha svarta leggings eller mina alldeles för stora gravidjeans att välja på. Får faktiskt på mig typ alla mina gamla jeans nu, om än med en gnutta våld. Problemet ligger i att mitt bäcken och höfter är något utvidgade sen graviditeten så jag kan. baskemig. inte. stänga igen. gylfen.

Typ så. Och då är ju jeansleggnings genialiskt. Äntligen slipper jag den där evinnerliga hårsnodden som gylfförlängare. No more, säger jag. Det hör väl ändå graviditeten till kan man ju faktiskt tycka.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: