Julaftonsfirandet


När jag för en gångs skull kommer ihåg att ta med mig kameran så dör naturligtvis batteriet. Hann i alla fall ta diverse bilder på en finklädd liten dam på julafton.

Dagen började med dopp-i-grytan med mamma, mormor och bror. Lite senare kom även morbror och Lotta förbi på fika och lämnade en julklapp till Lilly. Kan tillägga redan nu att tjejen var konstant vaken nästan hela julaftonen igenom. Hon vill verkligen inte missa någonting, lilla envisa älsklingen. Så det var lite övertrött gnäll varvat med tokglad tjej hela tiden.
Efter Kalle Anka for vår familj på tre vidare till Andreas' mamma där vi var resten av kvällen; åt middag och hade julklappsutdelning. Lilly blev verkligen överröst med julklappar från alla håll och kanter.

Jag var så frukansvärt trött hela tiden efter all julstress dagarna innan, men det var en bra jul trots allt. Fick en massa fina julklappar och maten, fikat och sällskapet var toppenest!

Det bästa av allt var ändå att jag fick tillbringa julaftonen med mina två största favoriter i hela världen, min underbara Andreas och vår dotter.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: