Sömn, vad är det?

HALLÅ!

Just nu sitter jag i sängen en meter ifrån min stationära (min bebislaptop dog för några månader sedan) med en sovande Lilly i knät. Har älsklings gamla glasögon på mig och superzoom på datorn för att jag överhuvudtaget ska kunna se något ;) Skriver dessutom med bara en hand så vi ser ju hur jäkla fort det här går.

Det har varit några konstiga dagar nu på senaste. För tillfället existerar nämligen inte natt och dag i lilltjejens värld, är praktiskt taget ingen ordning alls. Hela nätterna går ut på att amma, tillväxtperiod gissar BVC-sköterskan på.
Alltid lika spännande att se när lillan bestämmer sig för att göra natt. Sedan sover hon större delen av dagarna, så det känns som om hon kastat om dygnet helt. Typiskt, men förhoppningsvis vänder det väl snart igen. Det sägs ju att bebisar brukar ha börjat förstå sig på de där med att man faktiskt ska sova om nätterna vid tre månaders ålder. Så, two weeks to go då ;)

Haha, känns som om jag sitter och skriver en skitviktig uppsats bara för att jag har glasögon på mig. Förvånar mig inte om jag tycks skriva ovanligt pretentiöst bara därför.

Jamen puss då!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: