Natten mot en söndag


Mammas skatt.

Haha, precis då jag skulle börja skriva så hör jag älskling ropa på mig. Då har Lillygumman tokspytt över hela sig själv, sin pappa, golvet och soffan. Av någon förunderlig anledning gör hon det varje lördag, sötnosen! Vi har i alla fall sagt att det är lika bra att behålla samma soffan genom hela småbarnstiden, hur härligt fläckig den än hinner bli ;)

Idag ville Andreas köpa en Sverige-body till lillan som han hade sett ut på Åhléns, den fanns dock inte inne till hans förtret. Hon hade åtminstone sina Sverige-sockar sedan tidigare på sig under kvällens matchen, som inte gick alltför bra.
Jag däremot köpte något jag drömt om länge, en vit klädstege! Blir nämligen tokig på Andreas' kläder som ligger slängda på sovrumsgolvet, så nu jäklar ska det bli ändring på det! Nu får han så snällt hänga upp dom på min fina stege istället.

Snart börjar det nog lida mot natt hemma hos oss, hon brukar vara lite envis den här tiden men sedan sover hon så bra resten av natten. Kan faktiskt inte alls klaga på hennes sovrutiner, jag känner mig då utvilad på dagarna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: