Söndagschillen

Hallå, hallå.

Idag har det varit en slappisdag med familjen. Lilly somnade enligt sommartid halv sju i morse. Och jag som hade hoppats att hon skulle börja somna en timme tidigare nu när vi ställt om till vintertid, tji fick jag ;) Antar att det beror på att hon är lite krasslig som det blivit lite knas med sömnen. Men hon verkar i alla fall redan bättre!

Hon har börjat bli lite stor för att badas i tvättfatet, så ikväll fick hon premiärbada badkar med pappa istället. Det var nog mycket mysigare och roligare enligt hennes tycke tror jag, hon låg då och flöt där så nöjt :)


Pratglad tjej.

Janna skriver:

Vilken glad liten tjej! :D Jag tycker nog att jag ser lite av dig i henne Saga!

2009-10-26 | 14:39:10
URL: http://bookoholic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: