Långfredag

Hallå blogg.

Ikväll är Andreas ute och slirrar medan jag är hemma med dotter och katt. Dottern somnade för tjugo minuter sedan, och katten ligger och chillar bredvid mig i soffan. Är kattvakt i en vecka då mamma är i stugan.

Tänka sig att det snart var 1.5 år sedan jag senast drack, kan inte påstå att jag är sådär dundersugen på det heller. Kanske främst för att jag fortfarande ammar, känns inte så rockigt att gå med sprängfyllda tuttar i fyllan och villan. Så länge nöjer jag mig ganska gott med att vara helyllemorsa.

Imorgon ska vi ut till stugan i Ratan med Andreas' släkt och fläska oss i mängder. Blir mätt bara av att tänka på det. Hoppas på någorlunda fint väder också så man kan vara ute, lite pulkaåkning med Lilly och sådär.

Åh, blir alldeles varm när jag tänker på den där underbara lilla varelsen. Vill bara gå och väcka henne. Hon är så himla glad och lurig hela tiden. Hon har blivit en hejare på att sitta själv nu, och hon har även upptäckt att om hon vill bli upplyft så är det bara att sträcka upp armarna i luften. Mammas söta, duktiga älskling!

Janna skriver:

Hoppas ni hade en mysig påskhelg! :D

2010-04-05 | 21:24:21
URL: http://bookoholic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: