Dagarna bara rusar iväg

Känns som om jag borde skriva någon rad här, säga att jag lever. Var väl några veckor sedan sist. Sitter oftast vid datorn på kvällarna då lillan gjort natt och då lånar jag Andreas' laptop (min dog ju i somras och stationära står i sovrummet, vill inte riskera att väcka Lilly). Har ju alla bilder och så på andra datorn så då känns det aldrig kul att blogga från älsklings. Skyller då på det, och att jag är en gnutta omotiverad.

Igår blev lilla tjejen ett halvår! Det är så himla sjukt, om ytterligare ett halvår så firar vi hennes ettårsdag. Tiden har verkligen gått löjligt fort. Helt underbara, om än trötta, sex månader har det varit. Kärleken bara växer sig större för varje dag, finns ingen ände.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: