Idag för ett år sedan

Snart ska vi ha lite myskväll här hemma. Lillan sover och Andreas är iväg och hyr en film och köper lite gotta.

Idag för ett år sedan fick vi reda på att jag var gravid. Dagen innan spydde jag som en gris så med det plus molvärk i magen så var pluset på stickan ganska väntat. Men oj, så nervös jag var. Samma kväll skulle jag åka till mamma där min moster med man var på besök. Ni kan ju ana hur konstigt och svårt det var att hålla tyst om en sån stor grej. Som man trots allt bara vill skrika ut till hela världen.

Det dröjde dock bara drygt två veckor till innan vi berättade, för jisses vad illa jag mådde. Det var så fruktansvärt jobbigt att låtsats vara pigg & kry när allt jag ville var att ligga i sängen hela dagarna. Femton tunga veckor var det.

Men tänk så bra det blev sen. ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: