Smakisar eller inte?

Jag lovar att jag snart ska bli bättre på att skriva här. Men just nu räcker inte tiden till. Eller ja, det beror ju lite på hur man prioriterar också. Just nu tränar jag fantastiskt nog fyra pass i veckan, och det tar en del av tiden. Sedan går stor del av kvällarna åt till att amma, tjejen är ju stor nu och behöver mycket mat.

Många börjar ju med smakportioner vid fyra månader, Lilly är snart fem. Är så himla kluven till hur jag ska göra med det där, just nu är jag rysligt less på att amma. Får mjölkstockning hela tiden nu av någon knasig anledning, och det blir bara plågsamt alltihop. Dock är det ju rekommenderat att man helammar i sex månader (minskar risken för allergier osv) och dit är det ju bara en månad kvar. Skulle därför helst vilja hålla ut till dess, envis som jag är. Ska i alla fall till BVC nästa vecka så ska rådfråga henne lite då.

Långt spännande inlägg om amning, va.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: