Bra och dåliga veckor

Hej, hej!

Det har väl inte hänt så mycket spännande i dagarna så har inte haft något särskilt att skriva om. Har märkt ett konstigt mönster vad gäller Lillys sömnvanor. Varannan vecka sover hon nämligen dåligt/lite och varannan vecka sover hon bra. Just nu är vi inne i en dålig vecka, får bara hoppas att det går över till enbart bra veckor snart.

Igår fyllde Andreas 22, men vi firade ju honom redan i söndags så det blev väl ingen särskilt spektakulär dag. Vi ska dock ha födelsedagsfika igen till helgen, men då är det Andreas' pappa och hans familj som ska komma!


Älskade unge!

Janna skriver:

Haha, kung! Bra att jag har lilla Lilly på min sida iallafall!! :D Hela min familj är emot mig och det blev nästan världskrig i fredags! haha, får se om jag ens FÅR fira jul med dom längre! ;)

2009-12-05 | 19:06:25
URL: http://bookoholic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: