Julbakning

(Såja, tredje inlägget på rad med en rubrik som innefattar ordet jul. Det känns som gröt i min hjärna just nu, allt detta jul och jäktande och flängande.)

Nu har jag handlat julklappar till allihopa. Utom den viktigaste. Just typiskt vad himla skitsvårt det ska vara.
Det blev även till att äta middag och julbaka hos lilla mor igår. Andreas stod för knäcken, jag gjorde snöbollar och mamma chocolate crackles. Utsökt. Efteråt köpte vi hem mackor från Subway och såg klart Inglourious Basterds. Two thumbs up.

Idag är det visst da'n före da'n före doppareda'n. Och hjälp, vad jag längtar efter blöta. Eller jaja, dopp-i-grytan.
Vi har bara haft en välbehövligt lugn dag hemma. Dante var här på förmiddagen, sedan har jag väl som mest tvättat och på det så sov jag en stund.
Eller ganska länge faktiskt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: