Första advent

Idag såg Lilly ut som en riktig liten bakelse och så glömde jag helt av att fota henne. Får nog tvinga på min lilla pojkflicka kreationen snart igen så jag får ta en bild ;) Sötast i världen var hon i alla fall, dagen till ära då vi firade Andreas som fyller 22 på tisdag. Bjöd in svärmor, Mattias, Andreas mormor & morfar samt min mamma och mormor på lite födelsedagsfika. Mycket lyckat blev det!

Igår fikade vi först hos mamma vid 12 innan vi lämnade Lilly hos sin farmor medan jag och Andreas gick på stan en sväng. Åt på Lottas och köpte lite kläder åt oss själv och Lilly, och lite annat smått och gott. När vi kom hem julpyntade vi järnet, så nu är det jättemysigt här hemma.

Som vanligt så går dagarna så rysligt fort, och istället för att tänka Ånej, redan måndag imorgon så känner jag typ mer att Äh, snart helgen igen!

Janna skriver:

Tack så mycket! Vad glad jag blir! :D Jag hade lite ångest först över att klippa det då jag gillar att ha det långt, men jag blev faktiskt nöjd!



Sorry att jag inte hörde av mig nåt i söndags om att komma förbi! Hoppas det går bra att vi tar det SNART någon annan dag? :)

2009-12-01 | 00:59:34
URL: http://bookoholic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: