Onsdag

Har inte kunnat lägga in förlossningsberättelsen förrän ikväll, men nu är det gjort i alla fall. Som sagt så blev det väldigt långt. Jag lyckades i alla fall komma ihåg ganska bra trots att det var precis tre månader sedan imorgon :) Den enda jag var lite osäker på var klockslagen, speciellt när vi kom in sista gången.. men jag får väl skylla mig själv som hetsandades lustgas hela tiden ;)

Imorse tyckte tjejen att vi skulle stiga upp klockan sex, men jag var så tacksam för att hon sovit 6.5 timmar i sträck så det gjorde jag så gärna. Nu sover hon sedan lite mer än en timme tillbaka, helt fantastiskt. Får hoppas hon inte får för sig att göra morgon 2 inatt eller nått nu bara ;)
Det jobbiga med att hon inte vaknar för att äta om nätterna är att mina bröst blir sprängfyllda. Det är dom fortfarande av någon jäkla anledning. Inte det skönaste precis.

Annars idag har vi varit ute på promenad i regnet. Hon vaknade efter halva tiden så då satte jag upp ryggstödet på vagnen så hon fick sitta och titta på mig, hon hatar nämligen att ligga ner när hon är vaken. Pratade lite med henne medan jag gick, och varje gång så storflinade hon. Min älskade sötunge!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: