När jag blir stor

Hejhå. Har väl inte så mycket att skriva just nu, egentligen. Har varit två lata dagar i rad från min sida. Det är nog första gången sedan lillan kom som jag faktiskt känt mig trött. Ganska otroligt faktiskt! Nog för att vi sover som små grisar på morgonkvisten, så jag är rätt utvilad under dagen sedan. Hon har sovit mycket och länge nu ikväll också så jag är rädd för att det kommer ta lång tid innan hon somnar inatt ;)

Lite nu och då dyker studietankar upp i huvudet på mig. Nu är jag inne i en sån period igen. Tankar om vad och när jag ska börja plugga cirkulerar runt, runt. Eller jag vet förstås när, jag vill verkligen börja plugga så snart som möjligt efter mammaledigheten! Men det går ju inte utan en idé om vad, så det känns lite som om jag sitter fast.

Jag önskar mig åtminstone en liten, liten dröm.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: