Sovmaraton

Oj, det går några dagar mellan inläggen märker jag. Tänker alltid att jag i alla fall ska pressa in ett litet inlägg varje dag, men det är alltid något annat som dyker upp.

Just nu sover Andreas och Lilly. Eller Lilly har praktiskt taget sovit hela dagen, liten komiskt då jag just idag hade bestämt mig för att försöka hålla henne vaken dagtid så att vi så småningom ska kunna vända på hennes, och mitt, dygn. Stört omöjligt var det. Hon kunde knappt hålla ögonen öppna för allt i världen, men det beror nog på att hon knappt sov något alls igår, dessutom var hon skrikig halva natten. Det har hon i och för sig varit hela veckan vid varje nattning, men natten mot idag var extrem. Tror att hon är i en tillväxtperiod just nu, så det är väl bara att stå ut ;)

Medan hon har haft sovmaraton har jag städat och tvättat och grejat på. Skönt att få tid över till lite sånt ibland också, så det inte ser ut som en svinstia här.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: