En arg tjej

Hejhallå. Fasen vad typiskt sånt här är. Kändes som om jag hade en massa att skriva, och nu när jag faktiskt har tiden så står det tomt i skallen.

Sedan i lördags har lillan varit skrikig varje gång hon ska ammas, förutom på nätterna och mornarna (tack och lov). Misstänker nästan att mjölken rinner för fort, annars vettitusan vad det handlar om. För hon är en glad liten tjej i övrigt så det torde ju inte vara magen. Gud, vad man ibland önskar att dom bara kunde berätta vad som står till istället för att man ska behöva gissa sig fram. Nu har jag i alla fall pumpat ut lite för att se om hon blir mindre grinig av att äta ur flaska :)

Just nu sover dock tjejen, och Andreas är och tränar. Han skulle köpa choklad till mig på hemvägen, och sedan har jag faktiskt en utlovad massage(!) som väntar. Som uteblivit i två dagar nu. Tredje gången gillt, säger jag.

Janna skriver:

Nu är jag nyfiken... fick du massagen!? :D

2009-09-28 | 23:13:58
URL: http://bookoholic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: