Om kvällen

Hej, eller god afton kanske man säger såhär dags!

Lånade Andreas dator lite snabbt för att fylla på mobilen, och så hamnade jag plötsligt här. Ikväll var vi som sagt hos svärmor där det bjöds på grillat. Übergott som alltid!
Vi fick även med oss en fullproppad papperskasse med jättefina flickkläder som någon bekant till svärmor ville ge oss, flickan som haft kläderna är idag tre år så det är sådant hon vuxit ur. Hur roligt som helst att gå igenom, så det är vad jag sysslat med nu sedan vi kom hem. Andreas for nämligen iväg en snabbis till en kompis som har inflyttningsfest, men han bör vara hemma när som helst nu :)

Nu ska jag fortsätta se på American History X och äta mitt chips och mitt dipp. Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: