En ny vardag

Bloggen är ungefär det sista jag ägnar en tanke åt för tillfället. Tänkte skriva några rader nu i alla fall, men inser att jag har för mycket att berätta. Såklart, det har blivit många hektiska dagar för oss den senaste tiden som nybliven småbarnsfamilj. Har varit nära och kära på besök här varje dag sedan vi kom hem från BB i lördags. Alla vill titta på underverket. Lillys mormor och farmor är förmodligen de mest stoltaste mor- och farmödrar man kan finna på denna jorden.

Idag var det visst min födelsedag också. Mitt i allt detta. Närmsta släkten kom och firade mig ikväll, och utöver det har jag fått många fina gratulationssamtal och sms. Både för min födelsedags skull, men även för Lilly!

Okej. Jag måste avrunda där. Ska mysa ner mig hos älskling och dottern framför min nya amnings-TV*.

* Har fått låna en helt bejublarns skön fåtölj av svärmor som jag kan amma i utan att döda ryggen, och idag fick jag en TV av Andreas i födelsedagspresent så jag har något att glo på under tiden ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: