Arga onsdag

Hej världen.

Igår var jag på riktigt pisshumör. Lillan ammade skiten ur mig dygnet runt, jag var vrålhungrig hela tiden och jag kände mig bara allmänt ful och misslyckad. (Okej, nu i efterhand inser jag att jag blev arg och ledsen för riktiga småsaker.)

Men idag är jag välmående igen! När jag tänker efter så inser jag att Lilly var en gladskit typ hela dagen igår, till skillnad från mig. Enda gången hon fick ett utbrott var då jag tog på henne mössa. Hon hatar mössa. En gång i tiden hatade hon att vara naken, bada och bli bytt på men allt sånt vande hon sig vid och nu älskar hon det. Varför kan hon inte vänja sig vid mössa också? Lilla envisa älsklingstjejen min.

Just nu sover hon i alla fall bakom mig, tänkte jag just skriva. Men vad fasen, upptäckte nu att det visst är en liten trollunge som ligger och tittar på mig ;)


Trollungen igår.

Janna skriver:

Man får ha dåliga dagar ibland, det som är tur med dom är att dom oftast går över och är borta nästa dag! :)



Sötnos på bilden! :D

2009-12-10 | 21:50:42
URL: http://bookoholic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: