I all hast

Just nu sitter jag och väntar på att Andreas ska komma hem. Han har varit och tränat, handlat lite (hehe, choklad till mig!) och sedan skulle han även hämta upp Mattias på flygplatsen. Stackars älskling får fara och flänga medan jag sitter här och göder.

Idag köpte vi för övrigt en grind till trappan våran, så nu kan Lilly sätta igång med krypningen bäst hon vill. Eller ja, vi hann inte sätta upp den innan hon somnade för natten.. men imorgon så!

Just det, BOEL-testet igår gick alldeles galant. BVC-sköterskan sa att Lilly hör jättebra, så det var en stor lättnad för den hörselskadade morsan. Det är ju inte precis det värsta som kan hända, men hade ändå inte kunnat låta bli att klandra mig själv om det faktiskt vore så att hon hörde dåligt. Har gruvat mig lite för det.

Blev ett lite luddigt inlägg skrivet i all hast nu känner jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: