Kom, kom våren!

I helgen har det tränats, shoppats, städats och röjts, och shoppats ännu mer.

  • Vi har vårifierat vårat kök med gröna, sköna färger. Och tulpaner förstås. Med detta vill vi säga att våren är mer än välkommen just nu. Så less på kyla, så less på snö.
  • Vi har introducerat mat för Lilly, potatis fick hon smaka. Och oj, vad hon smaskade i sig! Blev smått arg när hon inte fick mer. Men vi måste ju ta det lugnt så lilla magen hinner vänja sig.
  • Vi har börjat röja ur Lillys kommande rum som för tillfället agerar förråd. Dags för en tripp till IKEA snart tror jag, har ganska klart för mig (haha nej, Andreas har inget att säga till om) hur det ska inredas.

Sedan var jag och dottra mi även till Lillys mormor som fick den stora äran att fräscha upp mitt hår en aning. Lite, lite ljusare blev det. Mot sommaren ska det nog få bli ännu ljusare, till Andreas lycka.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: