Min dotter är en pajas

Har varit en trevlig dag idag. Mötte upp Ida i vårsolen och sedan hamnade vi på cafét som ligger här i närheten. Har haft intrycket av att det är lite sjaskigt där, men det var riktigt mysigt faktiskt.
Lillan hade fullt sjå med att roa oss, tjöt och skrattade högt hela tiden. Än så länge älskar hon andra människor, kan titta på någon hur länge som helst och bjuder alltid på dunderleenden och fniss. Mitt lilla charmtroll. Jag hoppas att hon inte kommer åka på så mycket separationsångest när det beger sig. De brukar ju komma in i en sån period runt åtta månader, tror jag det är.

Måste har varit en utmattande dag för tjejen för hon somnade redan strax efter sex på kvällen. Två timmar tidigare än vanligt! Är rädd att det kommer bli en väldigt tidig morgon nu.

Nej, nu har mamma tråkigt och tycker att dottern somnade på tok för tidigt, saknar min lilla snutta. Speciellt nu när älskling är och tränar och inte är hemma förrän om tidigast en timme. Kom hem baby!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: