Födelsedagsfika part II och julbord

Mors!

Just nu sitter jag med en liten tjej i knät, tror hon tycker det är lite spännande att titta på då mamma skriver.. till min lycka ;)
Vi har nyss haft besök av Andreas' pappa och hans familj som kom för att fira Andreas. Så det blev ett litet födelsedagsfika andra söndagen i rad. Förra helgens bakning blev väldigt uppskattad, men denna var (i alla fall enligt vårt omdöme) ännu godare. Lilly var på ett mestadels gott humör under hela besöket och bjöd alltsomoftast sin farfar, plastfarmor, faster och sina farbröder på ljuva leenden och flin.

Igår for vi till Intersport och MQ för att shoppade upp presentkorten Andreas fått i födelsedagspresent av diverse personer, och på kvällen blev det ett litet julbord hos svärmor och Mattias. Tror aldrig att jag ätit julbord så tidigt något år.

Nu tycks lillan vilja göra något annat, så jag sätter punkt där ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: