Tankar som håller en vaken

Tycker det har blivit så himla tråkigt att blogga. För att jag inte ger mig själv tiden att skriva något ordentligt, förmodligen. Finns så mycket annat att prioritera, och då faller skrivandet bort lite grand. Eller ganska mycket.

 

Inatt har jag sovit hemskt dåligt, trots att Lilly sover som en liten ängel. Behöver bara amma henne en gång under nattens gång numera, helt underbart.

Var så mycket som snurrade i skallen på mig. Julklappar som ska handlas, brev som ska skrivas, lilla mamma, julfirande, pappa och farmor, födelsedagspresent till Andreas. Inga världsliga problem med andra ord, men ändock sådant som håller huvudet igång när man mest av allt vill och borde sova.

 

Och allt detta resulterade i en skön nackspärr såhär dagen efter.

 

Mammas vackraste.


Janna skriver:

Vilken söt bild! :D

2009-11-20 | 23:08:27
URL: http://bookoholic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: