Efterkontrollen

TJENIS.

Idag var det dags för efterkontroll hos min barnmorska. Hon kollade blodtryck och blodvärde och det såg bara bra ut. Men det gjorde det ju hela graviditeten igenom också. Vi pratade lite om förlossningen också, hur vi upplevde den och så. Jag hade en positiv inställning inför förlossningen, och jag är väldigt nöjd med den såhär i efterhand med! Stygnen hade läkt bra så det var också skönt att höra.

Efteråt skjutsade Andreas mig och Lilly till min mamma. Hon skulle vara på konferens i Härnösand hela dagen så jag skulle passa hunden. Hade ingen lust att åka buss med det tunga jäkla babyskyddet så jag blev kvar där ända till mamma kom hem vid 18. Då möttes hon av en massa härliga leenden från lilltjejen, så mormor hennes blev alldeles rörd.

Har varit en himla hektiskt vecka och jag har baskemig stigit upp tidigt varje dag, speciellt med tanke på att lillfjonkan behagar att somna så himla sent om nätterna. Jag är allt bra trött nu med andra ord ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: