Första oktober

Just nu sover Andreas och lillan, så jag passar på att sitta här lite ostört. Min dyngsrytm är ju helt åt helskotta numera eftersom Lilly behagar att vara vaken till tre på natten för att därefter sova till långt in på dagen. Då får man även själv så fint passa på att sova så man orkar med en klarvaken tjej senare.
Imorgon har älskling tagit ut sin sista pappadag, så inatt får jag i alla fall lite assistans och sällskap. Känns alltid lite extra lyxigt ;)

Idag då hon låg och chillade i mitt knä så tokbajsade hon i vanlig ordning. Tyckte plötsligt att det blev hemskt varmt under henne, då hade hon naturligtvis lyckats få bajs längs hela ryggen på sig själv. Var bara till att tappa upp ett bad åt lilla damen, något hon gör mer än gärna. Jisses, vad hon njuter av att ligga och sprattla i vattnet, sötungen min!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: