Nyklippt

Jaha, godmorgon!

Lillan har gått tillbaka till att vara vaken till fyra på morgonen igen, så här sitter jag förfärligt trött och väntar på att mina ägg ska bli klara ;) Efter att jag fått i mig lite frukost ska jag baskemig krypa ner i sängen igen. Har börjat bli lite förkyld också, så känner mig inte på tipptopp precis.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Mamma ska kanske komma förbi en sväng efter att hon varit på något möte och så. Hon har ju höstlov i veckan eftersom hon jobbar på skola.
Igår passade jag på att klippa mig medan Lilly fick vara hos sin mormor. Så himla skönt att få skämma bort sig lite, det var jättelänge sedan jag klippte mig senast! Efteråt blev det fika hos mamma med mormor.


Lilly chillar hos mormor.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: