Tisdag

Skogspromenad.

 

Hej, hej. Himla härligt det har varit ute idag! Tog en lång promenad i skogen med lillan, hur mysigt som helst. Får nog bli lite av en daglig rutin, behöver verkligen röra på gravidfläsket nu! Ringde även och bokade tid för efterkontroll på barnmorskemottagningen idag. I slutet av oktober blir det av, sen jäklar ska jag ta tag i träningen också! Med stöd och hjälp av älskling, annars lär jag väl ge upp direkt :)

 

Fick även ett oväntat samtal från Trygg Hansa under dagen. Tydligen har jag rätt till ersättning för mina dagar på BB, så hon skulle skicka lite papper till mig om det. Även om det inte är en stor slant, så klirrar det ju alltid fint :)

 

Nej, dags att avrunda. Jag och lilltjejen ska mysa ner oss i soffan nu och se på Desperate Housewives, medan pappa Andreas tränar. Puss!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: