VAKEN!

Gud. Så skönt det är att vara uppe med tuppen. Och jag har alltså inte varit vaken ända till nu. Hade räknat ut att lillan rent logisk borde somna vid 00-01 då hon vaknade vanlig tid igår trots att hon varit vaken så pass länge på natten. Hade inte riktigt hoppet om att det verkligen skulle bli så, men hör och häpna! Klockan ett somnade min lilla korv, minsann. Så tidigt har hon liksom inte somnat sedan.. aldrig.
Och jag som är så van vid att sitta upp till fyra på morgonen var ju såklart illpigg då, låg fasen vaken ända till tre!

Sover gör hon i alla fall fortfarande, och lär göra det till åtminstone elva. Själv har jag precis hängt upp tvätt i torkskåpet, kokat ägg och nyponsoppa.. och just nu sitter jag här och avnjuter världenst bästa frukost :)


Pappa är alltid rolig att prata med.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: