Hög på koffein

Såja. Nu sover hon igen, mätt och belåten.

Annars rullar dagarna på som vanligt. I lördags slutade jag dricka pepsi för att se om det märktes någon skillnad på Lilly, och vet ni, det gjorde det faktiskt. Vi tycker båda att hon praktiskt tagit sover bättre nu. Så nu är det slut på det, och ja, jag drack mycket pepsi.
Jag tycker nästan att det är jobbigare att hålla koll på vad man äter nu än under graviditeten. Och jag som sett framemot friheten att få äta vad som helst igen, liksom. Nu måste man tänka till både en och två gånger då hon har ont i magen, vad man har stoppat i sig den senaste tiden och så.

I måndags var vi till BVC också. Denna gången var hon 52 centimeter och vägde 4230 gram, min lilla tjocksmock! :) Nästa gång vi ska dit är det dags för läkarbesök, då dom ska lyssna på hjärta, lungor och allt vad hon sa.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: