En hel månad

Ja, idag blir tösen en månad gammal. Hjälp, vad tiden rusar iväg! Och jag känner bara hur kärleken för den där lilla, lilla människan bara växer sig större för varje dag. Så fort jag inte har hennes i min famn så saknar jag henne. Helt sinnessjukt.

En annan som också saknar henne är Lillys farmor så snart ska vi dit och äta middag. Annars idag har vi bara tagit det lugnt, en kompis till Andreas var nyss här för att titta på bebisen. Skulle egentligen ta en sväng till H&M men tiden rann visst iväg, idag igen. Leggings går ju verkligen åt som smör, och att det är det enda plagget jag vågar dra på mig nertill utan att drabbas av ångest över graviditetskilona gör ju inte saken bättre.

Apropå det, nu har vi i alla fall börjat bättra lite på våra matvanor och så småningom ska jag börja träna. Hujedamej. Jag har liksom inte tränat i hela mitt liv. Men jag ska komma ner till min idealvikt igen. Så; heja, heja mig :)

Nu måste jag göra mig i ordning. Avrundar med en bild på lilla älskling som sover tillsammans med sin en månadspresent som hon fick av sin far igår ;)


Janna skriver:

Grattis till lilltjejen! :D

2009-09-26 | 18:53:00
URL: http://bookoholic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: